Mackelito: Ja, det har ju gått jävligt bra för Timrå efter han anslöt. Nä fy fan, han är sämre än Anger och det säger inte lite.
Inlägg: 1226353
Svarskommentarer
Sv: Styrelsmöte i eftermiddag
"Mackelito: Ja, det har ju gått jävligt bra för Timrå efter han anslöt. Nä fy fan, han är sämre än Anger och det säger inte lite"
Tikinmyheart: Kanske, men han är samtidigt dubbelt så bra som Nr 14 o 24 tillsammans men det säger kanske inte så mkt.
Sv: Styrelsmöte i eftermiddag
Tikinmyheart: Näe, tur att jag som enda här inne inte hade några förhoppningar om karln!