LaRANd643: Den gode Anders är densamme som jag jobbade tillsammans med på webradion förr. Han är duktig, men jobbar nog bäst i par. Tycker för övrigt att det är helt värdelöst med endast en ensam kommentator i både PPV och webradion nu för tiden.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Den gode Anders är densamme som jag jobbade tillsammans med på webradion förr. Han är duktig, men jobbar nog bäst i par. Tycker för övrigt att det är helt värdelöst med endast en ensam kommentator i både PPV och webradion nu för tiden.
Redigerad kommentar