Ja, det är inte alls omöjligt att även denna misshandel hade med hockey att göra. Just dessa fans har fått mig att bli totalt likgiltig inför ett Sundsvallslag. Jag sitter till och med vid text-tv:n och hoppas att de torskar många gånger...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja, det är inte alls omöjligt att även denna misshandel hade med hockey att göra. Just dessa fans har fått mig att bli totalt likgiltig inför ett Sundsvallslag. Jag sitter till och med vid text-tv:n och hoppas att de torskar många gånger...
Positivt i alla fall att Timrå vann matchen! :)