1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1228563

Sv: Supportermatch

DJ Hemp: Nu hänger jag inte riktigt med. Som jag har förstått det så har en spelare i Sundsvallslaget slagit en liggande Timråspelare blodig. Det är alltså i supportermatchen som detta hänt. En supportermatch som från början var tänkt att dra in pengar till lekterapin?

Även om oprovocerat våld på stans gator är minst lika idiotiskt så blir jag så förbannad när jag läser saker som detta. När ska homo sapiens sluta vara så inihelvete förbannat dumma och bete sig som en normal.

Nä, bedrövligt jävla illa är vad det är.


Svarskommentarer

Sv: Supportermatch
250kg kärlek:

Det är sjuka människor det handlar om. Timrå-fans beter sig inte på det där sättet. Visst kan vi bli förbannade, men inte fan slår vi in pannbenet på folk för det. Jag brukar slå sönder döda ting i stället, i värsta fall...

Sv: Supportermatch
Bör tilläggas... jag hade haft exakt samma ståndpunkt om puckot kom från Timrå.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer