1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614897 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1228934

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Aravirta har kontrakt säsongen ut.
Tänk om han fortfarande är "aktuell" för nästa säsong o tränar oss då?
Konstig situation i såna fall.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Jag tror att TIK lämnar det där spåret och det bör man också göra. Man missade öppen kasse, inget att göra åt. Det finns andra gubbar därute även om det här hade varit en kanonlösning på många sätt. Hans erfarenhet och breda kontaktnät hade varit guld värt. Vi hade fått nyplogat på den snöiga och isiga finska vägen som vi en gång tog oss fram på.

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Vi kan mörka vi med! Soliga leenden hela (korta?) våren, sen pang på rödbetan: Alla vi skaffar medlemskap i Kovland eller Njurunda, och ett gäng kansliarslen får rövhåren i brevlådan! Adjö Timrå IK...Tomma läktare, det kanske var det dom drömde om!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer