Inlägg: 1228940
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: "Edit: Jag förstår att det kan funka som terapi, kanske.."
Där har du det, jag har skapat mig en liten fantasi värld här med "vanliga" problem som prio ett, det funkar ett tag och jag glömmer verkligheten timrå ik är i, så snälla kan jag få leva i denna fantasi värld tills jag ska sova, snäääälla, annars blir jag galen på den här sporten.
Också skit less, men man kan ju låtsas att allt e bra...iaf ett tag, på torsdag blir vi påminda igen.
hare bra :)
Där har du det, jag har skapat mig en liten fantasi värld här med "vanliga" problem som prio ett, det funkar ett tag och jag glömmer verkligheten timrå ik är i, så snälla kan jag få leva i denna fantasi värld tills jag ska sova, snäääälla, annars blir jag galen på den här sporten.
Också skit less, men man kan ju låtsas att allt e bra...iaf ett tag, på torsdag blir vi påminda igen.
hare bra :)
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Jag håller med dig fullständigt! Hejaramsor kanske är en slags terapi för vissa men på mig biter det då inte längre. Kan säga som såhär, jag är mer sugen på innebandy just nu än på ishockey. Det förklarar väl ganska väl mitt sinnestillstånd förnärvarande.
Edit: Jag förstår att det kan funka som terapi, kanske..
Redigerad kommentar