Torsken: Du måste skojja?
Inlägg: 1228997
Svarskommentarer
Sv: Hejarklacksramsa
Jockz: Skoj lr inte=) , är bara glad om det kommer nåt nytt från klacken.Hoppas verkligen att ni får fart på nån ny ramsa som kan äga på läktaren.=)) /Forza Timrå