1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1229154

Modo - Timrå IK 2010-01-21
Nu är det dags för match i Ö-vik igen. Jag far dit och ser matchen på plats och hoppas på vinst.
Det var ju så snubblande nära förra gången där uppe. Timrå ledde med 2-1 10 sekunder kvar, då kvitterade Modo för att sedan vinna i förlängningen. Ynka 10 sekunder från 3 poäng, snöpligt.

3 poäng till TIK denna gång och det är den bästa födelsedagspresenten jag kan få, i alla fall den kvällen.

Jag hoppas det blir många Tik-fans på plats som stöttar de våra.

Svarskommentarer

Sv: Modo - Timrå IK 2010-01-21
Skogs är sjuk, nu hade vi verkligen behövt Nevalainen. (obs ironi)

Sv: Modo - Timrå IK 2010-01-21
John K: Alla lag som får ny tränare i kristid börjar vinna, men inte särkilt länge...om Timrå tar tre poäng på torsdag ska jag...
gå naken fram till morgonrocken!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer