actionleif: Man mår ju inte direkt dåligt av att läsa dessa rader, men man kan iofs tolka dem olika:
"• Hur är intresset för Magnus i övrigt? Både i Elitserien och hela Europa?
– Vi har inte pratat konkret med någon annan klubb överhuvudtaget. Vi är inte i det skedet ännu, om vi ens kommer att komma dit, säger Gunnar Svensson."
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"• Hur är intresset för Magnus i övrigt? Både i Elitserien och hela Europa?
– Vi har inte pratat konkret med någon annan klubb överhuvudtaget. Vi är inte i det skedet ännu, om vi ens kommer att komma dit, säger Gunnar Svensson."