JimmyH: Om man säger så här då. Nyström har bättre krönikor än a-bladets. Hans krönika idag är inte fy skam. En enkel, ska vi kalla det sann, krönika med en hel del fel i. Hehe.
Det är nog bara vissa supportrar som gråter som inte vet bättre. Skämt å sido. Jag förstår vad Nyström menar och vart han vill komma.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
JimmyH: Om man säger så här då. Nyström har bättre krönikor än a-bladets. Hans krönika idag är inte fy skam. En enkel, ska vi kalla det sann, krönika med en hel del fel i. Hehe.
Det är nog bara vissa supportrar som gråter som inte vet bättre. Skämt å sido. Jag förstår vad Nyström menar och vart han vill komma.