Herminator: Själv orkar jag inte bry mig i det där eftersom jag själv står rak o stolt inför varje Modoit jag träffar o umgås med, vilket är många.
Jag undrar när är "mindervärdeskomplexet tydligt"? Själv uppfattar jag det som om modoiterna däremot känner sig "hotade" eftersom dom inte längre är "ensamma" i Västernorrland o att Timrå vinner mer o mer terräng utanför Ö-vik.
Det märks väldigt tydligt i Härnösandsområdet iallafall. En markant stor skillnad de senaste 10 åren på skolor osv. Var o varannan unge har Timrå attiraljer på sig.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag undrar när är "mindervärdeskomplexet tydligt"?
Själv uppfattar jag det som om modoiterna däremot känner sig "hotade" eftersom dom inte längre är "ensamma" i Västernorrland o att Timrå vinner mer o mer terräng utanför Ö-vik.
Det märks väldigt tydligt i Härnösandsområdet iallafall. En markant stor skillnad de senaste 10 åren på skolor osv.
Var o varannan unge har Timrå attiraljer på sig.