Det är ju helt galet, att tappa en ledning igen med två mål på några minuter, sen ta ledningen igen....alltså detta lag finns inte.
Inlägg: 1229726
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2010-01-21
MB: Det är tur att man är ung. Hade man varit äldre hade man nog fått en hjärtattack för länge sedan.