1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614912 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1230464

Sv: Apropå nånting...
MB: Ja, verkligen. Vi har ju gått som tåget mot lagen på den nedre halvan jämfört med den övre. Skulle varit trevligt om vi mött ett skitlag som HV istället.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Nu blir det stora darren..........