Inlägg: 1230638
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-01-23
erathoo: Sillstryparna så klart,men det bär mig emot att behöva säga det.
Men det bara att inse fakta att det som gäller nu för timråik är försöka undvika kvalserien.
Men det bara att inse fakta att det som gäller nu för timråik är försöka undvika kvalserien.
Och SSK gjorde det igen :-(
Vilket lag ska man heja på nurå? sillstryparna eller framstjärtarna?