1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1230699

Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: bortsett från utvisningen så var Elias Granath absolut inte sämre än de flesta övriga men när det gäller framåt är det tamt på forvarddsidan känns det fruktansvärt rörigt planlöst o helt utan spelsystem..bara individuella åkförsök i bågar som endast tröttar ut spelarna o är extremt lättstoppade...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
htikare: Jo, men utvisningen går inte att bortse ifrån. Så får man inte göra. Granath har varit en positiv överraskning överlag men även han har sina downs onekligen.

Sv: Apropå nånting...
htikare: granat är aldrig sämre än de flesta övriga backar . och speciellt många onödiga utvisningar drar han heller inte på sej .

Sv: Apropå nånting...
htikare: Det är bara för att Timrå inte har ett konstruktivt anfallsspel om motståndarna ställer upp. Challe hålls inte med slikt.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer