Laken: Det värsta är ju att, om vi gör en bra start då SUGER vi i slutet istället, vi kan lixom aldrig vara jämna en period, utan anting skit dåliga i början av perioden eller slutet av perioden
Inlägg: 1230832
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-01-23
Vi kanske har för få KARAKTÄRSSPELARE (som hatar att förlora) i laget...