1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1231173

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: inget som var nytt..mer än att min övertygelse att Linkan måste bort fort som fan ur den här sandlådan som han själv har gjort...visserligen e han inte ensam om att dra de hör sjunkande skeppet..men karhelvete är ju totalt okunnig sin uppgift..vad hade han för tidigare meriter än en medioker div 1 spelare i ett blåbärsgäng...sen att han blev sportchef i samma klubb kan jag förstå..men att en organisation som TIMRÅ som har mål att ta SM guld kan anställa den slingblonderade fjanten till sportchef e mej obegribligt??
vill TJ spara deg i klubben?? eller e han oxå lika okompitent??? energien e borta just nu i Timrå..kanske behöver vi ramla ur ES nåt år...?? just nu känns det bara jävligt tråkigt och hopplöst..helst skulle man vilja bojkotta att gå på matcherna så länge Linkan sitter kvar...EN NY SPORTCHEF NU!!!!!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer