1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615009 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1231368

Sv: Apropå nånting...
T T: Ja man undrar vilken dag man kan få en så där bra och ärlig förklaring av Linkan eller någon annan i timrå Ik.

det enda man hör om i timrå är otur och åter otur, vi spelade bara men...

jag begriper inte hur challe kan tycka att dom spelade bra senast mot skellefteå?

" De flesta matcherna slutar med uddamålsseger åt det ena eller andra hållet och då är det viktigt att inte ge bort något. Som helhet tycker jag att vi gör en ganska bra match men måste samtidigt erkänna att Skellefteå var väldigt starka och gjorde en helgjuten arbetsinsats och taktiskt väl genomförd match mot oss."

Timrås arbetsinsats var ju under all jävla kritik...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
RED DEVILS:

Arbetsinsats? Dom är som fega jävla kärringar! tvåa in i sarjduellerna inga proppar alls...bedrövligt!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer