1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1231808

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Hallin sa till mig att han ville spela gratis i Timrå!! Värva!!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Någonting säger mig att jag kommer att se FRUKTANSVÄRT mycket NHL nästa säsong. Skogs, Moe, Karlsson och Hynning får gärna överbevisa mig på den punkten. Sänder förresten tv4-sport i HD? Slipper jag Lundh som expertkommentator i kvalserien? Spelar Karlberg fortfarande i Leksand?

Vem som kommer att coacha oss i kvalserien? Äääh kom igen nu, vad jag vill veta är om Mora tekniskt sett bara har två icke eu-spelare, om fotskadan på Lakers andramålvakt går att försämra med en välriktad slashing, om Almtuna spelar på uterink eller om det öht. kommer att släppas biljetter till Leksands bortasupport i Eon...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer