RocknRolf2: 4 dagar.. jag tror inte vi kommer få se nått nyförvärv. Men jag hoppas innerligt att jag har fel..
Inlägg: 1232288
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Mackelito: En back är ett måste annars så orkar inte laget att pumpa på i TIK,s anda.