Laken: Hoppas du inte på slutspel eller?
Inlägg: 1232422
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jockz: Jo, du har rätt. Jag uttryckte mig fel!
Jag är nöjd om vi undviker Kvaserien menar jag.
Jag är nöjd om vi undviker Kvaserien menar jag.