1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1232685

Sv: Apropå nånting...
Har flera gånger tidigare föreslagit S.Lundh som ny Timrå-tränare!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Laken: Oj vad trångt det kommer att bli i Frölundas bås. Men nog är det en degradering av Dahlén ändå? Det vill man i Frölundaledningen inte hålla med om men det är ju för att man uttalat sig så säkert att Dahlén skall vara kvar.
Nu får han ändå lira andrafiolen i den orkestern. Men, men, han har ju i alla fall jobbet kvar, ett tag till.
Jag tror att både Dahlén och Nubben ryker efter säsongens slut. Vad ska hända sen då?
Jag ser rubriken: Lill-Kenta och Nubben tillbaka i TIK!

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.