Uno Gordon: Jag vet inte, jag. Tycker inte att den här matchen förloras på högmod. man kämpar, men på fel sätt. Och jag tror inte en jävel vet hur dom ska spela egentligen.
Inlägg: 1233129
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-01-28
Bragd-Birger: Var det där möjligen en liten, liten känga till Challe?