mikenomad: Brynäs har fått ihop det bra, alla jobbar för varandra.
Man vet ju innan att de skall torska, men man slutar aldrig hoppas på att ett under skall inträffa. Men trots att man vet hur det slutar så blir man lika jäkla besviken varje gång.
Sorgligt är vad det är,, hur fan har det kunnat bli så här illa.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
mikenomad: Brynäs har fått ihop det bra, alla jobbar för varandra.
Man vet ju innan att de skall torska, men man slutar aldrig hoppas på att ett under skall inträffa. Men trots att man vet hur det slutar så blir man lika jäkla besviken varje gång.
Sorgligt är vad det är,, hur fan har det kunnat bli så här illa.