1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1233158

Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-01-28
Kattgubben: Vi har ett tränarpar som vet att dom ska bort och ett halvt lag som inte vet i vilket lag/serie dom kommer att spela nästa säsong. Klart det ser ut så här. Challe skulle man gjort sig av med för länge sedan, det är för sent nu.

Svarskommentarer

Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-01-28
Olle: Ta ut kapitalet på banken o investera i laget o en ny tränare, 3-dygn kvar...sen är det troligtvis över med es i medelpad! (Vi blir uppätna i ks, över 40-spelade omgångar o fortfarande inga som helst linjer i spelet)

Fattar styrelsen vart föreningen är på väg?????

Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-01-28
Olle: Challe är för mycket streber för att skita i resultat. Hans CV är ju inte direkt lysande efter timråsejouren.

Vad gäller spelarna så...sticker ju hälften av truppen varje säsong. Varför skulle dom skita i allt av den orsaken just i år?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer