purpleburn: Innan vi kan åka ur ska vi hamna i kvalserien. Och sen har vi trots allt en liten, liten chans att spela oss kvar.
Kvalserien är för mesar. Jag tycker att vi vägrar att erkänna vår plats i den serien om vi skulle hamna där. Så fort förbundet ringer säger dom på kansliet 'sluta nu, vi är inte med'.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kvalserien är för mesar. Jag tycker att vi vägrar att erkänna vår plats i den serien om vi skulle hamna där. Så fort förbundet ringer säger dom på kansliet 'sluta nu, vi är inte med'.