1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1233320

Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-01-28
Blizzard:
"– Vi har tittat på det på video och tränat på vad vi ska göra. Men jag vet inte hur jag ska nå fram till dem, säger Berglund om sitt spelarkollektiv.

Ja då finns det två allternativ, sparka hela laget och värva ett nytt innan den sista januari,eller sparka Challe och nygge så att det finns någon som laget kan lyssna på...

AVGÅ

Svarskommentarer

Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-01-28
Jamen dåså, "jag vet inte hur jag ska nå fram till dem". Märkligt att det skulle ta 44 matcher för Challe att inse det vi andra har sett för länge sedan. Ingen lyssnar på den mannen längre, han och nygge har kört fast, ja till och med börjat rulla bakåt.

Dom spelarna som en gång var bra, har med Challes videogranskande och predikan nu blivit osäkra på sin egen kunskap och backat flera steg i karriären.


Men avskeda dessa 2 tomtar omedelbart.

Ersätt med precis vad som helst.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer