RTS: Bra skrivit! Håller med dig till 100%... - Tyvärr tror jag vi får inrikta oss på kvalserien och där är vi inte bättre än Rögle och toppskiktet i allsvenskan...
- Räddningen är att värva en back av kaliber, typ Lehtonen samt en tuff och småful forward som kan skapa utrymme för dom "minilirare" vi tyvärr har framåt.
Detta räcker för att hålla Rögle och Södertälje bakom oss, något annat är inte att räkna med. Men att slippa en kvalserie är som att dra högsta vinsten denna säsong.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
- Tyvärr tror jag vi får inrikta oss på kvalserien och där är vi inte bättre än Rögle och toppskiktet i allsvenskan...
- Räddningen är att värva en back av kaliber, typ Lehtonen samt en tuff och småful forward som kan skapa utrymme för dom "minilirare" vi tyvärr har framåt.
Detta räcker för att hålla Rögle och Södertälje bakom oss, något annat är inte att räkna med. Men att slippa en kvalserie är som att dra högsta vinsten denna säsong.