1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615007 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1233648

Sv: Ödesveckan är här
JimmyH:
Okay.

Omgång 45
Modo-Frölunda

Omgång 46
Modo har Luleå Borta
Frölunda har LHC borta

Omgång 47
Modo har DIF borta
Frölunda har FBK hemma

Jag tror att Modo tar 6 av dessa 9 poäng (tre i e.m)
Frölunda kniper 3 av 9 poäng (fbk hemma)

Med våran härliga statistik så kan vi vara glad om vi tar 3 poäng, hoppet står till i eftermiddag.

Jag tror att om en vecka har vi ca 8 poäng upp till slutspel, sedan om vi själva ligger på kvalserieplats eller ingenmansland är en annan fråga.

Svarskommentarer

Sv: Ödesveckan är här
vår enda räddning kan faktiskt vara så att typ Hv71 och LHC inte spelar med 100% skärpa och kanske slänger in sina " 2:a målvakter" för att vila lite.
Men å andra sidan kommer snart ett OS uppehåll.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer