Jag har tidigare inte varit särskilt rädd för Leksand, folkets lag ni vet. Men nu när de värvat en del har jag helt plötsligt blivit rädd för masarna, folkets lag ni vet. Och att möta Rögle i en kvalserie när vi inte vinner mot dem i elitserien, det vill inte jag vara med om.
Timrå IK måste värva. Eller är det fem backar som gäller säsongen ut? Jag tvivlar att Sonntag kommer tillbaka. Sedan tror jag inte att både Styf och Karlsson är att räkna med direkt efter OS.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag har tidigare inte varit särskilt rädd för Leksand, folkets lag ni vet. Men nu när de värvat en del har jag helt plötsligt blivit rädd för masarna, folkets lag ni vet.
Och att möta Rögle i en kvalserie när vi inte vinner mot dem i elitserien, det vill inte jag vara med om.
Timrå IK måste värva. Eller är det fem backar som gäller säsongen ut? Jag tvivlar att Sonntag kommer tillbaka. Sedan tror jag inte att både Styf och Karlsson är att räkna med direkt efter OS.