TIKbiff: "En kvalserie med de spelare och tränare vi har nu bävar jag för, någon som tror att de pallar trycket i en fullsatt Ejendals för att slå LIF? Någon som tror att de slår AIK i ett kokande hovet?"
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
TIKbiff: "En kvalserie med de spelare och tränare vi har nu bävar jag för, någon som tror att de pallar trycket i en fullsatt Ejendals för att slå LIF?
Någon som tror att de slår AIK i ett kokande hovet?"
Nej på första, nej på andra. Tyvärr.