1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1234161

Sv: Dödgrävarnas sammankomst
helt sjukt att bara ha 1 3p borta. måste vara bland rekorden

Svarskommentarer

Sv: Dödgrävarnas sammankomst
nixXz:

24 2009-11-26 Borta HV71 0-2 (0-0,0-0,0-2)
25 2009-11-28 Hemma Linköpings HC 3-1 (0-0,2-1,1-0)
26 2009-12-03 Borta Färjestads BK 2-3 (1-0,1-0,0-2,0-1)
27 2009-12-05 Borta Frölunda Indians 3-3 (0-0,1-1,2-2,0-0)
28 2009-12-07 Hemma Södertälje SK 6-4 (4-0,1-2,1-2)
29 2009-12-10 Borta Luleå HF 3-3 (0-3,2-0,1-0,0-0)


Här hade vi en grym bortaperiod, den bästa hittills men efter det här så grävde vi ner oss med döden.

Sv: Dödgrävarnas sammankomst
nixXz: Vinst kommer i bortamatchen mot Rögle, har jag en känsla av.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer