Bragd-Birger: Det känns skönt att tränare och ledning tror på laget!
Inlägg: 1234634
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Nybbe: Vad ska dom annars säga då?
Nu har det blivit som det har blivit klart laget ska ha 110%-igt stöd.
Det gäller även från vår sida hur frustrerande det än är.
Det övriga får vi ta sen, att rensa i leden med början från toppen.
Nu har det blivit som det har blivit klart laget ska ha 110%-igt stöd.
Det gäller även från vår sida hur frustrerande det än är.
Det övriga får vi ta sen, att rensa i leden med början från toppen.