1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1234761

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Att det är problem att få spelare som vill spela i TIK är nog inget som förvånar ngn supporter längre, det har vi vetat ganska länge vid det här laget. Vad man kan efterlysa är att klubben rannsakar sig själv och ställer sig frågan varför det är på det viset.

Som det utvecklat sig kan jag annars inte annat än ge Linkan lite rätt när han valde att inte akutvärva så här i elfte timmen. Med tanke på de ruggiga förstärkningar övriga lag hann med (Kantor mfl) känns det som att risken för pengar i sjön var överhängande och då tycker iaf jag att det var klokt att stå över.

Sedan att det skulle agerats för länge, länge sedan och att det funnits tillfällen, det är en annan sak.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer