RunarUp: fan va brunt sägs ofta här..e de nåt modeord i sundsvall
Inlägg: 1234838
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
purpleburn: brunt har nämnts 9ggr sen det nya året 2010 börja det har gått 33dagar alltså har vi ett medel för iår på ca: 0,27 per dag.
Sv: Apropå nånting...
purpleburn:
Hade inte den där långfilmen "Fyra nyanser av brunt" premiär i Sundsvall rätt nyligen? Kan ha med det att göra.
Hade inte den där långfilmen "Fyra nyanser av brunt" premiär i Sundsvall rätt nyligen? Kan ha med det att göra.