Simmalugnt: så e det nog...brunt e gammalt allafall...Bragdbirger gillar brunt har jag sett...
Inlägg: 1234841
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
purpleburn:
Ja och du gillar lila verkar det som.
Själv föredrar jag svart.
Men alla gillar vi rött och vitt.
Ja och du gillar lila verkar det som.
Själv föredrar jag svart.
Men alla gillar vi rött och vitt.