Ja att HV skulle förlora 2 matcher i rad hemma låter som en utopi. Men vi kan kanske skaka dem.
Förövrigt är det en gåta för mig hur HV kunde lägga sig platt och släppa Robert Kantor till Rögle. Han borde väl ha blivit en given publikfavorit i Jönköping?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ja att HV skulle förlora 2 matcher i rad hemma låter som en utopi. Men vi kan kanske skaka dem.
Förövrigt är det en gåta för mig hur HV kunde lägga sig platt och släppa Robert Kantor till Rögle. Han borde väl ha blivit en given publikfavorit i Jönköping?
Redigerad kommentar