Hahl Bundy: Vi ska nog kunna lyckas gneta till oss en poäng ikväll. Vad sägs om ett härligt 0-0? En trepoängare mot Rögle känns som en nobrainer. De håller ju på att träna ner sig inför kvalserien. Sen sätter vi in nådastöten mot Telje och börjar mysa lite inför OS med vetskapen om att SSK i princip är avhängda. :)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen sätter vi in nådastöten mot Telje och börjar mysa lite inför OS med vetskapen om att SSK i princip är avhängda. :)
Hoppas Brynäs vinner ikväll.