DJ Hemp: HUR FAN HELVETE FÅR DEN DÄR JÄVLA SOPAN WINNERBORG DÖMA MATCHEN..??? DET E JU ÖÖPENBART ATT HAN E HVIDIOT...smålänning från ljungby
Inlägg: 1235241
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-02-04
purpleburn:
Helt sjukt. Kolla bara nu. Tedenby ska oxå ha en 2:a. Så jävla partisk!!!
Helt sjukt. Kolla bara nu. Tedenby ska oxå ha en 2:a. Så jävla partisk!!!