Det var tre saker som fällde avgörandet till vår sida idag, konstigt att säga så när det "bara" blev en poäng, men utifrån tidigare denna säsong så är det följande: * Attidyden, kämpaandan hos spelarna. * Offensiven, man vågar gå fram på ett helt annat sätt än tidigare. * Lindbäck.
Notera att styrelsen och ledningen inte är hjälteförklarad i och med detta, faktum kvarstår i alla fundamenta. Nu kommer väl vissa att kasta sig över detta och idiotförklara mig men det tar jag för jag har samma inställning som förut.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
* Attidyden, kämpaandan hos spelarna.
* Offensiven, man vågar gå fram på ett helt annat sätt än tidigare.
* Lindbäck.
Notera att styrelsen och ledningen inte är hjälteförklarad i och med detta, faktum kvarstår i alla fundamenta. Nu kommer väl vissa att kasta sig över detta och idiotförklara mig men det tar jag för jag har samma inställning som förut.