1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1235699

Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Ja, efter en poäng mot HV (en överraskning) gäller det nu att mobilisera inför nästa match. Denna gång borta mot bandyklubben. Det verkliga bortaspöket som TIK verkat haft väldigt svårt att plocka poäng mot. Vi hoppas på ändring nu och att det blir tre poäng. Receptet kan ju grabbarna, det har dom visat inte minst i matcherna mot HV. Kampvilja, fokusering och många avslut på mål är vad som gäller. Sen får vi hoppas att domaren gör en bra match också, om det nu är möjligt.
Tre poäng och denna roadtrip är mer än godkänd.
Vinn TIK! VINN! Just go for it!

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Både Granath och Skogs spelar mot Rögle enligt Challe.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer