Granath var usel i Leksand och det var åtskilliga som ansåg att det daltades med den där pojken för mycket. Han var minst sagt oberäknelig i sitt spel. Kul att han gått bra. Vi tar tillbaks honom och Gabbe nästa år :)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
dr-nix:
Granath var usel i Leksand och det var åtskilliga som ansåg att det daltades med den där pojken för mycket. Han var minst sagt oberäknelig i sitt spel. Kul att han gått bra. Vi tar tillbaks honom och Gabbe nästa år :)