Inlägg: 1235789
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
mattias - 74: det är en sak att varna om en spelare man tycker är dålig det är en annan att såga en spelare vid fotknölarna. Men det var knappast bara Leksandsupportrar med och sågade honom.
dr-nix:
Vi varnade er och bestämde oss för att han var dålig i Leksand vad är det för fel i det?