JohnK: I mina ögon är det bara konservativa bekväma trygghetsfascister som sitter där. Sådana som är livrädda för rockader och nytänkande. Hur skulle deras relation förändras till det bättre om det helt otippat skulle skapa en kontrovers genom att ställa sig upp och rösta bort Thomas. Det finns ju bara inte på världskartan!
Inlägg: 1235818
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Istället för att gnälla om att få bort TJ varför inte börja med Styrelsen då istället?