El Maco: Visst, det kan mycket väl stämma. Dock tycker jag fortfarande inte det är i närheten av de påhopp vissa enskilda spelare fått stå ut med härinne efter mindre bra insatser, något som vid de tillfällena fått stå i det närmaste oemotsagt. Tänker bla.a på Backe men även Mika Oksa när det begav sig. Vi pratar inte om konstruktiv kritik då inte.
Att däremot uttrycka att man önskar att vissa personer i klubben bör lämna sina poster pga att man tycker att de inte motsvarat förväntningarna tycker jag faktiskt kan försvaras. Att däremot kommentera solarievanor och frisyrer är inte vidare konstruktivt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Att däremot uttrycka att man önskar att vissa personer i klubben bör lämna sina poster pga att man tycker att de inte motsvarat förväntningarna tycker jag faktiskt kan försvaras. Att däremot kommentera solarievanor och frisyrer är inte vidare konstruktivt.