Pär: Andra perioden är än så länge mycket tröttsam på många sätt.
Inlägg: 1236124
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Hassan: Den här matchen är nästan outhärdligt dålig just nu. Man vill egentligen bara stänga av skiten.
Och Timo verkar glödhet.
Och Timo verkar glödhet.