Pär: Den ligger och sover i nåt gryt eller ide nånstans.
Inlägg: 1236147
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: Nu gäller det för Challe att göra rätt jobb i pausen, annars blir det ingen 3-poängare.
Visa klassen, ta fram Timrå-liret nu! Just do it!
Visa klassen, ta fram Timrå-liret nu! Just do it!
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: Inte många lag som skulle misslyckas med att slå Rögle i dagsläget.........Ta-tag i grejerna för faan!