Jag brukar ju klaga på ppv kommentatorernas engelska så nu får jag nog berömma denne gubbe då som faktiskt gör sig förstådd på ett bra sätt.
Inlägg: 1236148
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
ChriZt3r: heh jo snubben här uppe är "suverän" på det här med att intervjua på Engelska.