Kattgubben: Hur ska detta sluta. Först Timo, sedan det här- Nu utvisning. Kan vi vinna detta tro? Kan vi ens ta poäng?
Inlägg: 1236176
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Nämen....joråå....assåå...jorå...nämen....jaha....jorå.... Nära...såååå att ....jorå