lincoln: Vi skapar ett massivt tryck. Nu måste den ju bara sitta snart. Vilken forcering av grabbarna GÄSP....
Inlägg: 1236227
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
lincoln: Pinsam hockey. Vi skapar absolut ingenting och så drar vi på oss en skitutvisning dessutom. Så jävla uselt!